Editorial
Σημείωμα της έκδοσης – Αναστασία Καλαντζή-Αζίζι (σελίδα 7)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
Η εφαρμογή και αποτελεσματικότητα των δια-διαγνωστικών μοντέλων στις διαταραχές ρύθμισης του συναισθήματος σε ομαδικές παρεμβάσεις: Η περίπτωση του Ενιαίου Πρωτοκόλλου του Barlow – Καρβέλα Ο. (σελίδα 9)
ΕΡΕΥΝΑ
Πειραματική τροποποίηση γνωσιακών προκαταλήψεων σε παιδιά Δημοτικού: Μείωση εχθρικού στιλ απόδοσης αιτιών και σύνδεση με την αντιδραστική επιθετικότητα – Βασιλόπουλος Σ. Φ., Χρυσοβαλάντη-Αντωνίου Σ., Παπαδημητροπούλου Π., Θεοδόση Κ. (σελίδα 21)
Ο ρόλος της ψηφιακής αφήγησης στην ενδυνάμωση της επικοινωνιακής σχέσης ιατρού-ασθενή – Γιάννου Ε. (σελίδα 29)
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Γνωστική-συμπεριφορική θεραπεία συνδυασμένη με θεραπεία σχημάτων: Παρουσίαση μιας κλινικής θεραπευτικής παρέμβασης για τις διαταραχές πρόσληψης τροφής – Χάιντς Ε., Πασαλίδου Χ. (σελίδα 35)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Περιγραφή ατομικής περίπτωσης με παρεμβάσεις γνωστικής συμπεριφορικής σε ενήλικη πρόσφυγα – Τζουράκης Π., Μπατρακούλη Β. (σελίδα 43)
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ACT for Treating Children: The Essential Guide to Acceptance and Commitment Therapy for Kids – Παναγιωτοπούλου Α. (σελίδα 49)