ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Σημείωμα προσκεκλημένου επιμελητή έκδοσης – Χαλιμούρδας Θ. (σελίδα 5)
Συμπόσιο: «Ενσωματώνοντας την ενσυνειδητότητα στη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία» – Λέκκα Φ. (σελίδα 7)
Παρουσίαση ατομικής περίπτωσης με τεχνικές γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας, ενσυνειδητότητας και καλλιέργειας αποδοχής σε άνδρα με διαταραχή σωματικών συμπτωμάτων και αποφευκτική διαταραχή προσωπικότητας – Γρηγοράκη Ι., Λέκκα Φ. (σελίδα 8)
Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία ενισχυμένη με πρακτικές ενσυνειδητότητας σε νεαρή γυναίκα με ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και άγχος ασθένειας – Κουτά Β., Λέκκα Φ. (σελίδα 12)
Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία ενισχυμένη με πρακτικές ενσυνειδητότητας σε νεαρή γυναίκα με σωματοδυσμορφική διαταραχή – Τριάντη Ν., Λέκκα Φ. (σελίδα 15)
Η εποπτεία ως διαδικασία και ως πλαίσιο της εξέλιξης του θεραπευτή – Χάιντς Έ. (σελίδα 18)
Εποπτεία στην ψυχοθεραπεία: μια διπλή προσπάθεια αλλαγής – Μιχόπουλος Ι. (σελίδα 19)
Εποπτεία και ανάπτυξη θεραπευτικών δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης – Διαμαντίδου Κ. (σελίδα 21)
Η σημασία της εποπτικής σχέσης στην εκπαίδευση στη Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία (ΓΣΘ) – Χαρίλα Ντ. (σελίδα 23)
Αξιολόγηση εποπτείας από εκπαιδευομένους κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία (ΓΣΘ): προκλήσεις και δυσκολίες – Καραταράκη Μ. (σελίδα 28)
Εικόνα σώματος: εισαγωγή – Τσιγκαροπούλου Ε. (σελίδα 32)
Η εικόνα σώματος στις ψυχικές διαταραχές – Μιχόπουλος Ι. (σελίδα 34)
Θεραπευτικοί τρόποι παρέμβασης στην εικόνα σώματος – Χάιντς Έ. (σελίδα 36)
Η χρήση του καθρέφτη στην παρέμβαση για την εικόνα σώματος – Σουρέτη Α. (σελίδα 38)
Ακολουθώντας τις εξελίξεις στη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων: το παράδειγμα της Τεχνητής Νοημοσύνης και της εργασίας με γονείς – Καλαντζή-Αζίζι Α. (σελίδα 40)
Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία και Τεχνητή Νοημοσύνη: νέοι ορίζοντες για την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων – Σοφιανοπούλου Κ. (σελίδα 41)
Τα πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα των γονέων σε σχέση με τη γονεϊκή συμπεριφορά – Πιλοτική μελέτη σε δείγμα γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας – Δημοπούλου Σ., Αγγελή Κ. (σελίδα 45)
Πιλοτική εφαρμογή ψυχοεκπαιδευτικής ομάδας γονέων – Χατζή Ί., Αγγελή Κ. (σελίδα 48)
Η μνήμη ως νοητικό ταξίδι στον χρόνο – Βαϊδάκης Ν. (σελίδα 51)
Βιβλιοκριτική – Σαμαράς Κ., Λιαμάκη Γκ. (σελίδα 54)