Ανοικτή πρόσβαση στο άρθρο «Cognitive Based Interventions for Attention Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) in College Students» των Ε. Μουστάκα, Α. Παναγιωτοπούλου και Μ. Μίχα στο περιοδικό Psychology.
Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχε η συνεργάτιδα της ΕΓΣΣ Α. Παναγιωτοπούλου και η απόφοιτη Ε. Μουστάκα, περιγράφεται η εφαρμογή προγραμμάτων γνωσιακής – συμπεριφοριστικής παρέμβασης σε φοιτητές με ΔΕΠ-Υ και γίνεται διερεύνηση της αποτελεσματικότητας τους στη βελτίωση συγκεκριμένων συμπτωμάτων της διαταραχής, στα οποία εστιάζουν. Τα δεκατρία προγράμματα παρέμβασης, που συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη, φάνηκε να βοηθούν στη μείωση των επιπέδων άγχους και κατάθλιψης, στη βελτίωση των δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου και στην ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών.
Η πρόσβαση στο άρθρο είναι ελεύθερη στη διεύθυνση:
https://www.ibrt.gr/ειδικοί/δημοσιεύσεις/