Όλες
Καλαντζή – Αζίζι Α. (2022). Η χρήση του παιδικού βιβλίου Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ στο σχολείο, στην κλινική πρακτική αλλά και στην οικογένεια. Αθήνα: Εκδόσεις ΤΟΠΟΣ.
Χαρίλα, Ντ. (2019). Αγαπώ το σώμα μου, Αγαπώ τον εαυτό μου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτοεκτίμησης και θετικής εικόνας σώματος. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Αγγελή, Κ. (2019). Νικώ τον πανικό. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Σοφιανοπούλου, Α. (2016). Γνωσιακή – συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων: Θεωρία και πράξη. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
Λέκκα, Φ. & Ευσταθίου, Γ. (2015). Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Ομοτίμων (peer support) στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας. Αθήνα: ΕΟΠΠΕΠ.
Silove, D., & Manicavasagar, V. (2014). Ξεπερνώντας τον πανικό: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Θ. Καλπάκογλου Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Panic. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Kennerley, H. (2014). Ξεπερνώντας το άγχος: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Μ. Χαρίτου-Φατούρου Επιμ. Έκδ., Γ. Ευσταθίου, & Κ. Αγγελή Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Anxiety. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Gilbert, P. (2014). Ξεπερνώντας την κατάθλιψη: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Δ. Μόνος Επιμ. Έκδ., Κ. Αγγελή, & Γ. Ευσταθίου Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Depression. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Molnar, A., & Lindquist, B. (2013). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Changing Problem Behavior in Schools. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2009).
Μυτσκίδου Π. (2013). Εγώ και οι άλλοι. Αθήνα: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης.
Σοφιανοπούλου Α., Ευθυμίου Κ., & Καλαντζή – Αζίζι Α. (2013). Καπνιστική συνήθεια και γνωσιακό συμπεριφοριστικό μοντέλο Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Ζαφειροπούλου, Μ., Χαρίλα, Ντ., & Αβαγιανού, Π.Α. (2012). Γνωσιακή – συμπεριφοριστική θεραπεία οικογένειας. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο
Αγγελοσοπούλου, Α., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Ο Αγχόσαυρος. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Westbrook, D., Kirk, J., & Kennerley, H. (2012). Εισαγωγή στη γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Κωνσταντίνος Ευθυμίου Επιμ. Έκδ., Α. Λεοντιάδου Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: An Introduction to Cognitive Behaviour Therapy: Skills and Applications. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2007).
Ψύλλου, Ρ., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Τα φιλαράκια. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Ζαφειροπούλου, Μ., & Καλαντζή – Αζίζι, Α. (2011). Προσαρμογή στο σχολείο. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Heiden, L.A., & Hersen, M. (2011). Εισαγωγή στην κλινική ψυχολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Φ. Αναγνωστόπουλος Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Introduction to Clinical Psychology. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1995).
Γονιδάκης, Φ. & Χαρίλα Ντ. (2011). Διαταραχές πρόσληψης τροφής: Γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Καλαντζή – Αζίζι, Α., Αγγελή, Α. Κ., & Ευσταθίου, Γ .Η. (2011). Αυτογνωσία και αυτοδιαχείριση: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
Bennett, P. (2010). Κλινική ψυχολογία και ψυχοπαθολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Γ. Ευσταθίου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Abnormal and Clinical Psychology: An Intoductory Text book. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2006).
Ευθυμίου, Κ. & Σοφιανοπούλου, Α. (2007). Διακοπή Καπνίσματος. Ένα δομημένο γνωσιακό – συμπεριφοριστικό πρόγραμμα. Αθήνα: Αρχιπέλαγος.
Ευθυμίου, Κ. & Χαρίλα, Ν, (2006). Ψυχοθεραπευτική πράξη – Μελέτη περιστατικών: Η εφαρμογή της γνωσιακής – συμπεριφοριστικής θεραπείας σε πέντε κλινικές περιπτώσεις. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Blaszczynski, A. (2003). Τζόγος – ξεπερνώντας το πάθος για τα τυχερά παιχνίδια: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Compulsive Gambling. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1998).
Neuhaus, C. (1999). Το υπερκινητικό παιδί και τα προβλήματά του: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση (M. Ζαφειροπούλου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Das Hyperaktive Kind. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1996).
Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Β’). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Γ’).
Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Δέγλερης, Ν. (1992). Θέματα ψυχοθεραπείας της συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παιδιά - Έφηβοι
Καλαντζή – Αζίζι Α. (2022). Η χρήση του παιδικού βιβλίου Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ στο σχολείο, στην κλινική πρακτική αλλά και στην οικογένεια. Αθήνα: Εκδόσεις ΤΟΠΟΣ
Αγγελή, Κ. (2019). Νικώ τον πανικό. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Σοφιανοπούλου, Α. (2016). Γνωσιακή – συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων: Θεωρία και πράξη. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
Molnar, A., & Lindquist, B. (2013). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Changing Problem Behavior in Schools. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2009).
Ζαφειροπούλου, Μ., Χαρίλα, Ντ., & Αβαγιανού, Π.Α. (2012). Γνωσιακή – συμπεριφοριστική θεραπεία οικογένειας. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο
Αγγελοσοπούλου, Α., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Ο Αγχόσαυρος. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Ψύλλου, Ρ., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Τα φιλαράκια. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Ζαφειροπούλου, Μ., & Καλαντζή – Αζίζι, Α. (2011). Προσαρμογή στο σχολείο. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Neuhaus, C. (1999). Το υπερκινητικό παιδί και τα προβλήματά του: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση (M. Ζαφειροπούλου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Das Hyperaktive Kind. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1996).
Ενήλικες
Χαρίλα, Ντ. (2019). Αγαπώ το σώμα μου, Αγαπώ τον εαυτό μου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτοεκτίμησης και θετικής εικόνας σώματος. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Λέκκα, Φ. & Ευσταθίου, Γ. (2015). Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Ομοτίμων (peer support) στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας. Αθήνα: ΕΟΠΠΕΠ.
Silove, D., & Manicavasagar, V. (2014). Ξεπερνώντας τον πανικό: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Θ. Καλπάκογλου Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Panic. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Kennerley, H. (2014). Ξεπερνώντας το άγχος: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Μ. Χαρίτου-Φατούρου Επιμ. Έκδ., Γ. Ευσταθίου, & Κ. Αγγελή Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Anxiety. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Gilbert, P. (2014). Ξεπερνώντας την κατάθλιψη: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Δ. Μόνος Επιμ. Έκδ., Κ. Αγγελή, & Γ. Ευσταθίου Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Depression. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
Μυτσκίδου Π. (2013). Εγώ και οι άλλοι. Αθήνα: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης.
Σοφιανοπούλου Α., Ευθυμίου Κ., & Καλαντζή – Αζίζι Α. (2013). Καπνιστική συνήθεια και γνωσιακό συμπεριφοριστικό μοντέλο Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
Westbrook, D., Kirk, J., & Kennerley, H. (2012). Εισαγωγή στη γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Κωνσταντίνος Ευθυμίου Επιμ. Έκδ., Α. Λεοντιάδου Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: An Introduction to Cognitive Behaviour Therapy: Skills and Applications. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2007).
Ζαφειροπούλου, Μ., Χαρίλα, Ντ., & Αβαγιανού Π.Α. (2012). Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική Θεραπεία Οικογένειας: Από τη θεωρία στην πράξη. (επιμ.). Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Heiden, L.A., & Hersen, M. (2011). Εισαγωγή στην κλινική ψυχολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Φ. Αναγνωστόπουλος Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Introduction to Clinical Psychology. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1995).
Γονιδάκης, Φ. & Χαρίλα Ντ. (2011). Διαταραχές πρόσληψης τροφής: Γνωσιακή συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Καλαντζή – Αζίζι, Α., Αγγελή, Α. Κ., & Ευσταθίου, Γ .Η. (2011). Αυτογνωσία και αυτοδιαχείριση: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
Bennett, P. (2010). Κλινική ψυχολογία και ψυχοπαθολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Γ. Ευσταθίου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Abnormal and Clinical Psychology: An Intoductory Text book. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2006).
Ευθυμίου, Κ. & Σοφιανοπούλου, Α. (2007). Διακοπή Καπνίσματος. Ένα δομημένο γνωσιακό – συμπεριφοριστικό πρόγραμμα. Αθήνα: Αρχιπέλαγος.
Ευθυμίου, Κ. & Χαρίλα, Ν, (2006). Ψυχοθεραπευτική πράξη – Μελέτη περιστατικών: Η εφαρμογή της γνωσιακής – συμπεριφοριστικής θεραπείας σε πέντε κλινικές περιπτώσεις. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Blaszczynski, A. (2003). Τζόγος – ξεπερνώντας το πάθος για τα τυχερά παιχνίδια: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Compulsive Gambling. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1998).
Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Β’). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Γ’).
Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Δέγλερης, Ν. (1992). Θέματα ψυχοθεραπείας της συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παιδιά – Έφηβοι
- Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Σοφιανοπούλου, Α. (2016). Γνωσιακή – συμπεριφοριστική θεραπεία παιδιών και εφήβων: Θεωρία και πράξη. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
- Molnar, A., & Lindquist, B. (2013). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Changing Problem Behavior in Schools. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2009).
- Αγγελοσοπούλου, Α., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Ο Αγχόσαυρος. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
- Ψύλλου, Ρ., & Ζαφειροπούλου, Μ. (2012). Τα φιλαράκια. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
- Ζαφειροπούλου, Μ., & Καλαντζή – Αζίζι, Α. (2011). Προσαρμογή στο σχολείο. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
- Neuhaus, C. (1999). Το υπερκινητικό παιδί και τα προβλήματά του: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση (M. Ζαφειροπούλου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Das Hyperaktive Kind. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1996).
Ενήλικες
- Λέκκα, Φ. & Ευσταθίου, Γ. (2015). Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Ομοτίμων (peer support) στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας. Αθήνα: ΕΟΠΠΕΠ.
- Silove, D., & Manicavasagar, V. (2014). Ξεπερνώντας τον πανικό: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Θ. Καλπάκογλου Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Panic. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
- Kennerley, H. (2014). Ξεπερνώντας το άγχος: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Μ. Χαρίτου-Φατούρου Επιμ. Έκδ., Γ. Ευσταθίου, & Κ. Αγγελή Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Anxiety. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
- Gilbert, P. (2014). Ξεπερνώντας την κατάθλιψη: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας με γνωστικές-συμπεριφοριστικές τεχνικές (Δ. Μόνος Επιμ. Έκδ., Κ. Αγγελή, & Γ. Ευσταθίου Μτφ.). Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Depression. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1997).
- Μυτσκίδου Π. (2013). Εγώ και οι άλλοι. Αθήνα: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης.
- Σοφιανοπούλου Α., Ευθυμίου Κ., & Καλαντζή – Αζίζι Α. (2013). Καπνιστική συνήθεια και γνωσιακό συμπεριφοριστικό μοντέλο Αθήνα: ΠΕΔΙΟ.
- Westbrook, D., Kirk, J., & Kennerley, H. (2012). Εισαγωγή στη γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Κωνσταντίνος Ευθυμίου Επιμ. Έκδ., Α. Λεοντιάδου Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: An Introduction to Cognitive Behaviour Therapy: Skills and Applications. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2007).
- Ζαφειροπούλου, Μ., Χαρίλα, Ντ., & Αβαγιανού Π.Α. (2012). Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική Θεραπεία Οικογένειας: Από τη θεωρία στην πράξη. (επιμ.). Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
- Heiden, L.A., & Hersen, M. (2011). Εισαγωγή στην κλινική ψυχολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Φ. Αναγνωστόπουλος Μτφ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Introduction to Clinical Psychology. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1995).
- Γονιδάκης, Φ. & Χαρίλα, Ν. (2011). Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής. Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
- Καλαντζή – Αζίζι, Α., Αγγελή, Α. Κ., & Ευσταθίου, Γ .Η. (2011). Αυτογνωσία και αυτοδιαχείριση: Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ.
- Bennett, P. (2010). Κλινική ψυχολογία και ψυχοπαθολογία (Α. Καλαντζή – Αζίζι & Γ. Ευσταθίου Επιμ. Έκδ.). Αθήνα: Εκδόσεις ΠΕΔΙΟ. (Τίτλος πρωτοτύπου: Abnormal and Clinical Psychology: An Intoductory Text book. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 2006).
- Ευθυμίου, Κ. & Σοφιανοπούλου, Α. (2007). Διακοπή Καπνίσματος. Ένα δομημένο γνωσιακό – συμπεριφοριστικό πρόγραμμα. Αθήνα: Αρχιπέλαγος.
- Blaszczynski, A. (2003). Τζόγος – ξεπερνώντας το πάθος για τα τυχερά παιχνίδια: Ένας οδηγός αυτοβοήθειας (Α. Καλαντζή – Αζίζι Επιμ. Έκδ., Ν. Βουλαλάς Μτφ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Τίτλος πρωτοτύπου: Overcoming Compulsive Gambling. Έτος πρωτότυπης έκδοσης: 1998).
- Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Β’). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- Μπουλουγούρης, Γ. (1995) (Επιμ. Έκδ.). Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας (Τομ. Γ’).
- Καλαντζή – Αζίζι, Α., & Δέγλερης, Ν. (1992). Θέματα ψυχοθεραπείας της συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.




























