Ανακοινώσεις

Άρθρο: Η θεραπευτική σχέση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία, Γ. Ευσταθίου

Ομιλία με θέμα “Ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών: “Η Ιολίνα και ο Κορινάκος”- ιστορίες σε επεισόδια”

Εμείς, μία ομάδα των θεραπευτριών του Τμήματος Παιδιών & Εφήβων του Ι.Ε.Θ.Σ., αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στα παιδιά τα οποία πλήττονται σοβαρά από τον εγκλεισμό στο σπίτι. Ό,τι κυκλοφορεί στο διαδύκτιο μέχρι τώρα σχετίζεται κυρίως με γενικές συμβουλές προς τους γονείς. Εμείς θέλουμε να απευθυνθούμε στα ίδια τα παιδιά, να υποστηρίξουμε τις δυνάμεις αυτοϋπευθυνότητας, να προσφέρουμε βοήθεια για αυτοβοήθεια και για συνδιαμόρφωση των ειδικών συνθηκών στις οποίες είναι αναγκασμένη να ζει η οικογένεια. Θέλουμε να αξιοποιηθεί αυτή η κρίση για την διαμόρφωση υπεύθυνων αυριανών πολιτών, με κριτική σκέψη και κυρίως με υγιή ψυχισμό.

Εκπαιδευτικοί και ψυχική ανθεκτικότητα: ιστορίες για γονείς και παιδιά πριν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς

H Α’ Ψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. καλεί τους εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο. Η ομάδα του ΙΕΘΣ που γράφει τις ιστορίες με πρωταγωνιστές την Ιολίνα και τον Κορονάκο συμμετέχει στο διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώνει η Α’ Ψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ με θέμα «Εκπαιδευτικοί […]

Διαδικτυακό ομαδικό πρόγραμμα «Ζώντας με ενσυνειδητότητα»

Το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς διοργανώνει διαδικτυακά το ομαδικό πρόγραμμα «Ζώντας με ενσυνειδητότητα» με συντονίστρια τη Δρ. Φωτεινή Λέκκα. Το πρόγραμμα ξεκινά την Πέμπτη 1/4/2021, περιλαμβάνει 8 εβδομαδιαίες συναντήσεις διάρκειας 2 ωρών και θα πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom. Το κόστος κάθε συνεδρίας είναι 20 ευρώ. Θα δημιουργηθούν δυο ομάδες (Ομάδα 1, […]

Ανοικτή πρόσβαση στη βιντεοσκόπηση του Διαδικτυακού Συμποσίου του ΙΕΘΣ

Σε περίπτωση που δεν μπορέσατε να παρακολουθήσετε το Διαδικτυακό Συμπόσιο με θέμα “Ψυχική ανθεκτικότητα σε περιόδους κρίσης” που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021, μπορείτε να δείτε όλο το συμπόσιο ή όποια από τις ομιλίες επιθυμείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

#ψυχική ανθεκτικότητα, #κρίση, #συμπόσιο, #ενήλικες, #παιδιά-έφηβοι

Ελεύθερη πρόσβαση στις παρουσιάσεις του Διαδικτυακού Συμποσίου του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς

Το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς διοργάνωσε Διαδικτυακό Συμπόσιο με θέμα “Ψυχική ανθεκτικότητα σε περιόδους κρίσης” το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021. Κατόπιν αιτήματος των συμμετεχόντων και για όσους δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τις ομιλίες του Συμποσίου, η πρόσβαση σε όλες τις παρουσιάσεις είναι ελεύθερη.

Ανοιχτές Διαδικτυακές Συναντήσεις Ενσυνειδητότητας (Mindfulness)

Το να κατανοήσει κανείς τι είναι η Ενσυνειδητότητα είναι δύσκολο και μπορεί να γίνει μόνο βιωματικά. Αν θέλετε να μάθετε να σχετίζεστε διαφορετικά με τις εμπειρίες σας, δηλώστε συμμετοχή σε ένα ειδικό εισαγωγικό πρόγραμμα τριών συναντήσεων με ελεύθερη πρόσβαση.

Διαδικτυακό Συμπόσιο

Διαδικτυακό Συμπόσιο “Ψυχική ανθεκτικότητα σε περιόδους κρίσης”

Διαδικτυακό Συμπόσιο

Το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς διοργανώνει Διαδικτυακό Συμπόσιο με θέμα “Ψυχική ανθεκτικότητα σε περιόδους κρίσης” το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021 στις 18.30.

Η παρακολούθηση του Συμποσίου είναι ανοικτή για το ευρύ κοινό και ειδικούς ψυχικής υγείας. Θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Έκδοση του όγδοου Τεύχους του Ελληνικού Περιοδικού Γνωσιακής - Συμπεριφοριστικής Έρευνας και Θεραπείας

Έκδοση του όγδοου Τεύχους του Ελληνικού Περιοδικού Γνωσιακής – Συμπεριφοριστικής Έρευνας και Θεραπείας

Έκδοση του όγδοου Τεύχους του Ελληνικού Περιοδικού Γνωσιακής - Συμπεριφοριστικής Έρευνας και Θεραπείας

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την κυκλοφορία του δεύτερου τεύχους του έκτου τόμου του περιοδικού Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική Έρευνα & Θεραπεία με ανοιχτή πρόσβαση. Πρόκειται για το δεύτερο ειδικό τεύχος του περιοδικού, το οποίο διαμορφώθηκε κατόπιν πρόσκλησης και εστιάζει αποκλειστικά στην εφαρμογή του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου στην αντιμετώπιση δυσκολιών που εμφανίζουν παιδιά και έφηβοι, με σκοπό τον εμπλουτισμό της έγκυρης επιστημονικής γνώσης, αλλά και στην ενίσχυση των ψυχοθεραπευτικών δεξιοτήτων και της έρευνας σε αυτό το πεδίο.